Voobereiding fietstocht naar Santiago - Reisverslag uit Dalen, Nederland van John Pelgrim - WaarBenJij.nu Voobereiding fietstocht naar Santiago - Reisverslag uit Dalen, Nederland van John Pelgrim - WaarBenJij.nu

Voobereiding fietstocht naar Santiago

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

07 April 2016 | Nederland, Dalen

Na een paar maanden in de sportschool fit sports getraind te hebben ga ik naar Santiago fietsen vanaf Dalen. Kees en Sieta fietsen met me mee tot aan Tilburg. Aldaar ben ik op de route die loopt van Haarlem naar Santiago. De eerste twee overnachtingen hebben we geboekt . De kinderen en kleinkinderen hadden een geweldig afscheids etentje georganiseerd waar ik niets vanaf wist.
Super leuk en prima voor elkaar.

  • 07 April 2016 - 22:20

    Gerrit En Wimmie:

    John, op naar Santiago !

  • 08 April 2016 - 09:42

    Herman En Carolien:

    Succes met de voorbereiding.

  • 11 April 2016 - 20:45

    Arry:

    Leuk John, gaaf dat je dit doet!
    Veel plezier!

Tags: John'john

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

John

Ik ben John pelgrim 67 jaar oud en ga naar Santiago fietsen.

Actief sinds 21 Feb. 2016
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 13766

Voorgaande reizen:

12 April 2016 - 17 Mei 2016

Santiago

Landen bezocht: