Dag 3 Van Maren-kessel naar Lier (115 km) - Reisverslag uit Lier, België van John Pelgrim - WaarBenJij.nu Dag 3 Van Maren-kessel naar Lier (115 km) - Reisverslag uit Lier, België van John Pelgrim - WaarBenJij.nu

Dag 3 Van Maren-kessel naar Lier (115 km)

Door: John.

Blijf op de hoogte en volg John

14 April 2016 | België, Lier

Hallo
In een super hotel met de naam OudMaren in Maren-kessel hebben we prima geslapen.
Om 07,30 hr hebben wie wederom zeer goed ontbeten. Het personeel was vriendelijk en wilde graag een foto op de de website van ons kleurrijke gezelschap.
De reis van vandaag had toch wel iets vreemds.
Maar tot aan Tilburg was alles nog zoals het de laatste twee dagen ook was.
Dus op pad van Maren-kessel naar Lier (België ).
Onze eerste stop was al toen we de Maas dijk opreden naar 500 mtr. Onze snelle Jelle fotograaf Sieta was al weer van de fiets om enkele kiekjes te maken. Regelmatig een enorm lawaai als de foto's via whattsapp worden verstuurd.
Gelukkig heeft mijn telefoon het gehouden (roodgloeiend) , maar ik moet toegeven dat ze zeer mooie foto's heeft gemaakt.
Maar op pad van s'Hertogenbosch naar naar Tilburg . Bij Mc donalds en kopje koffie gedronken. We hadden niet zo'n mooie route omdat we te dicht bij de snelweg zaten maar het schoot wel op.
Voor we het in de gaten hadden stonden we bij het treinstation van Tilburg. Kees en Sieta gingen terug met de trein naar huis en ik verder naar Santiago. Ik ben hartstochtelijk uitgezwaaid wat je een goed gevoel geeft om alleen verder te gaan.
Dank je Kees en Sieta voor jullie support tijdens de eerste drie dagen. Beter een goede buur dan een vere vriend.
Vanaf Tilburg ben ik alleen verder gegaan . Met de mio fietscomputer was ik zo weer Tilburg uit.
Van Tilburg richting Turnhout ,Beerse,Zoersel naar Lier.
Richting Turnhout was een rechte we door de bossen met aan beide kanten vennetjes zoals je ze in Drenthe in de bossen bij Gees ook tegen komt. In Lier gekomen zag ik een prachtige oude stad, waar ik enkele foto's op de site zal zetten. Het hotel was niet moeilijk te vinden met de mio, allen de ingang is erg vreemd.
Ik heb nog even en toeristisch wandeling gemaakt door deze prachtige stad. Nu moet ik nog even druk worden om ergens op de route een nieuw te boeken onderkomen te zoeken. Alle reactie schrijvers wil ik dank zeggen voor jullie super reacties.
De nu eenzame fietser
John

• 14 April 2016 - 20:28

Anouk Ensink:

Wauw Kees, wat kan jij mooi vermakelijk schrijven!
    Leuk dat jullie papa vergezeld hebben de eerste dagen...nu moet je t alleen doen pap!
    Wish you all the best, zet m op!

• 14 April 2016 - 20:53

Gerrit En Wimmie:

Hallo John,
    Nu moet je alleen het kopwerk doen, maar je kunt het.
    Voorlopig zit je al in België, met Frankrijk bijna in zicht.
    We hopen dat je de komende dagen onder dezelfde weersomstandigheden kan fietsen.
    Een goede tocht !!
    Groeten
    Gerrit en Wimmie

• 14 April 2016 - 22:06

Rebecca:

Wat een mooie tocht weer. Succes en zet hem op

• 14 April 2016 - 22:19

Margot Jonkeren:

Hallo John,

Met zo'n goeie voorbereiding en met jouw doorzettingsvermogen gaat het je vast lukken. Veel succes en een mooie fietstocht.
    Groeten Jan en Margot.

• 14 April 2016 - 23:57

Carolien En Herman:

Dat waren 3 mooie dagen met je buurtjes, nu op kop John, zelf voor je spullen zorgen (volgens Sita) wij wensen jou heel veel succes op naar La France.

• 15 April 2016 - 07:41

Sieta En Kees:

Het was (weer) een prachtige ervaring. Fijn dat we een paar dagen mee konden (en mochten) fietsen.
    WIj terug in Daleen en jij alleen verder, het is even wennen.......

Succes

• 15 April 2016 - 07:45

Ineke:

Hoi,John
    Wat een mooie foto,s en zet ,m op zal wel wennen zijn alleen maar ook wel weer leuk,
    nu begint het pas echt.
    Succes,

Geert en ineke

• 15 April 2016 - 16:19

Jan En Betsie:

Hallo John,
    Als het een beetje mee zit haal je vandaag misschien well al Frankrijk. Super. In de atlas streep ik jouw route aan. Nog even en dan zit je op hetzelfde punt als waar Mariet liep in 2002. We blijven je volgen. Misschien vind je onderweg wel een fietsmaatje. Groeten vanuit de Valsteeg.
    Jan en Betsie

• 15 April 2016 - 16:41

Kerkweg 159:

John gewoon even een duimpje omhoog.

Tags: John'john